رسانه اقتصاد ترابری ایران

سه شنبه, 7 دی 1400

مرخصی مدیران‌ تا اطلاع ثانوی لغو شود!

فرماندار شهرستان پارسیان با بیان اینکه مرخصی و ماموریت مدیران تا پایان بارندگی لغو خواهد شد، بیان کرد: در بخشداران بخش مرکزی و کوشکنار از ظرفیت سنگ‌شکن‌ها و صنایع استفاده کنند و نقاط حادثه‌خیز و ضعف محور و بخش را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،مجتبی رضاپور  در خصوص جزئیات جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان، افزود: تمامی ماشین آلات پیمانکاران و سنگ‌شکن ها مکلف هستند در اختیار ستاد بحران قرار دهند و هر پیمانکاری با ستاد مدیریت بحران همکاری نکند، سوخت ماشین آلات تایید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مرخصی و ماموریت مدیران تا پایان بارندگی لغو خواهد شد، بیان کرد: در بخشداران بخش مرکزی و کوشکنار از ظرفیت سنگ‌شکن‌ها و صنایع استفاده کنند و نقاط حادثه‌خیز و ضعف محور و بخش را برطرف کنند.

رضاپور با اشاره به سیل سال ۹۸ و تجربه تلخ در جاده سرکوه شنبه که منجر فوت چند نفر شد، بیان کرد: با همکاری دادستان شهرستان پارسیان و لامرد محور سرکوه شنبه تا بعد از بارندگی مسدود شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره سیل گذشته و همراهی و همدلی مردم و ادارات مخابرات، برق و آب و راه و اعضای ستاد، تصریح کرد: اتحاد، همکاری و همدلی مردم و بسیج در سیل۲۶ آذر ۹۸ رمز موفقیت بود.

فرماندار پارسیان با اشاره به موقعیت جغرافیائی و خاص شهرستان به برنامه ریزی های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی را امری مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرائی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسائی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کرده و روسای ادارات شخصا پیگیر امورات باشند.

رضاپور با تاکید بر اینکه مردم در زمان بارندگی از حضور در مسیل ها، کنار رودخانه ها و در مناطق کوهستانی پرهیز کنند، اظهار کرد: مدیران توانمند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

وی با تاکید بر لزوم آماده‌باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران در صورت وقوع هرگونه بحران احتمالی، ضمن بررسی آخرین وضعیت رودخانه‌ها و بستر رودخانه از اقدامات موثر و پیشگیرانه امور منابع و شهرداری و راهداری در خصوص لایروبی و ساماندهی رودخانه و پل ها تشکر نمودند و درخواست ادامه روند را در این سنوات داشتند.

فرماندار شهرستان پارسیان از ادارات راهداری ، شهرداران و اعضای ستاد درخواست اتخاذ تمهیدات لازم و بایسته جهت پیشگیری از بروز هرگونه شرایط بحرانی درپی بارش شدید باران در منطقه داشتند، همچنین به بخشداران تاکید کرد با همکاری دهیاران اقدام لازم را در خصوص اطلاع رسانی شرایط جوی روزهای آتی به مردم منطقه معمول دارند.

 

 

منبع خبر:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *