رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل شهری

شنبه, 28 بهمن 1402
با حکم شهردار تهران؛

مدیرعامل جدید سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران در حکمی شهریار افندی‌زاده را به‌عنوان مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، شهریار افندی‌زاده با حکمی از سوی شهردار تهران به صندلی مدیریت‌عاملی سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران تکیه زد.

در حکم انتصاب افندی‌زاده آمده است که نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران در راستای ارتقای کیفی سازمان و تسریع در انجام خدمات‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

پیش از افندی‌زاده، مجتبی شفیعی از مهرماه امسال این مسئولیت را برعهده داشت که عمر مدیریت او در سازمان مذکور کوتاه بود.

افندی‌زاده پیش از این معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی بود که چندین پیش با حکم وزیر راه  جای خود را به سردار هادیانفر سپرد.

گفتنی است؛ کارشناسان این حوزه معتقدند که انتخاب متخصصان برای مدیریت نهادهای مهم شهری لازم است ولی کافی نیست. زمانی مدیران متخصص موفق خواهند بود که باور به کار تیمی داشته و امکان استفاده از دستیاران خبره را داشته و همچنین در حین داشتن اختیار، جوابگوی تصمیمات خود هم باشند.

برخی کارشناسان می‌گویند که آنچه تا کنون از انتخاب مدیران شایسته شاهد بوده‌ایم متاسفانه از آنها استفاده تبلیغاتی شده است و از آنها شیر بی‌یال و ‌کوپال ساخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *