رسانه اقتصاد ترابری ایران

یکشنبه, 1 اسفند 1400

لزوم برخورد جدی با خانه‌مسافرها در نوروز

نائب رئیس هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان، خواستار نظارت و برخورد قاطع نیروی انتظامی واداره نظارت براماکن عمومی با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در سطح استان شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،مصطفی هدایت‌مظهری اظهار کرد: توسعه گردشگری بدون ایجاد امنیت و آسایش خاطر در گردشگران و مردم محقق نخواهد شد و لازم است برای حفظ سلامت و رضایت خاطر مردم با هر واحد اقامتی و پذیرایی غیر مجاز در استان برابر قانون برخورد شود.

نائب رئیس هیئت‌مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان، از عدم افزایش قیمت هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان برای نوروز 1401 خبر داد و گفت: در حال حاضر 58 مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر و 26 اقامتگاه بوم‌گردی در استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از 5 هزار نفر در یک شب می‌تواند به مسافران و گردشگران نوروزی در استان در فضایی کاملا ایمن خدمات مناسبی ارائه دهد.

وی یادآور شد: جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کردستان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و برای میزبانی از گردشگران نوروزی، پنج هزار کتابچه راهنمای گردشگری را توزیع و بنا دارد در ایام نوروز نیر پنج هزار نسخه دیگر نیز در اختیار مسافران قرار دهد.

 

منبع خبر:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *