رسانه اقتصاد ترابری ایران

اقتصاد کلان

سه شنبه, 3 بهمن 1402
به دنبال حسابرسی دفاتر مالی سنوات قبل از سال 1396 انجام شد؛

شکایت مالیاتی فدراسیون حمل‌ونقل به معاون اول رئیس دولت

رئیس فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران به‌دلیل ایجاد مزاحمت‌های سازمان تامین اجتماعی برای شرکت‌های حمل‌ونقلی در همه شقوق و حسابرسی از دفاتر سنوات گذشته قبل از تاریخ 1396 از این سازمان شکایت به نزد معاون اول رئیس دولت برد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، علی محمودی سرای، رئیس فدراسیون حمل‌ونقل و لجستیک ایران به‌موجب ایجاد مزاحمت سازمان تامین اجتماعی برای شرکت‌های حمل‌ونقلی در همه شقوق و حسابرسی از دفاتر سنوات قبل از تاریخ 1396 از این سازمان نزد معاون اول رئیس دولت شکایت برد.

محمودی سرای در نامه‌ای خطاب به محمد مخبر نوشته است که سازمان تامین اجتماعی بر خلاف بخشنامه شماره 1000.96.1119 مورخ 1394.02.07 آن سازمان مبنی بر ممنوعیت انجام حسابرسی از دفاتر سنوات گذشته قبل از تاریخ 1396 متاسفانه به امر مذکور مبادرت می‌نماید و برای فعالان اقتصادی بالاخص در حوزه حمل‌و‌نقل در همه حوزه‌های زمینی، دریایی، هوایی و ریلی که به‌جد شریان‌های حیاتی کشور محسوب می‌شوند، ایجاد زحمت و اختلال می‌نماید. بنا به مراتب مستدعی است دستور فرمایید مفاد بخشنامه فوق‌الذکر در عمل اجرا و ضمن رفع نگرانی از همه سربازان نظام اقتصادی شرایط را برای خدمات‌رسانی بیشتر مهیا و موجبات دلگرمی فعالان حوزه حمل‌و‌نقل را فراهم و موکداً بر شکوفایی، رشد تولید، مهار تورم، اقتصاد پویا و جذب سرمایه‌گذاری عنایت ویژه مبذول دارید.

گفتن است نامه محمودی سرای خطاب به معاون اول رئیس دولت، به افراد دیگر از جمله رئیس سازمان تامین‌اجتماعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران، رئیس مرکز حقوقی و داوری و اعضای هیئت‌مدیره فدراسیون حمل‌و‌نقل و لجستیک ایران نیز رونوشت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *