رسانه اقتصاد ترابری ایران

فناوری

یکشنبه, 16 مهر 1402
در حاشیه رویداد «راه هوشمند» انجام می‌شود؛

احصای مشکلات دانش‌بنیان‌های حوزه حمل‌‌ونقل جاده‌ای و راهسازی

در حاشیه رویداد راه هوشمند، نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایشی 18 مهرماه در محل برج فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، موتور رشد و توسعه فناوری و نوآوری در کشور هستند. این شرکت‌ها با چالش‌های مختلفی در زمینه‌های مالی، بازاریابی، تجاری‌سازی، حقوقی و قانونی، استقرار و توسعه زیرساخت‌ها و… روبه‌رو هستند. برای حل این چالش‌ها و بهبود شرایط فعالیت خود، به هم‌افزایی و تبادل نظر با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و ذینفعان فناوری (از جمله نهادها و دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران) نیاز دارند.

به همین منظور، در حاشیه رویداد فناورانه راه هوشمند برگزاری نشست شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایشی برنامه‌ریزی‌ شده است.

مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هوشمند می‌توانند دغدغه‌ها و چالش‌های خود را مطرح کنند و با گروه‌های مختلف از جمله مسئولان و کارشناسان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته، صندوق نوآوری و شکوفایی و پلیس راهور فراجا، گفت‌وگو و تبادل نظر کنند.

از مزایای حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در این نشست، می‌توان به هم‌اندیشی و مطرح کردن چالش‌های کسب‌وکار، شبکه‌سازی و بهره‌مندی از تجارب سایر شرکت‌ها،  برقراری ارتباط با مسئولان، متولیان و بهره‌برداران فناوری و باخبر شدن از آخرین حمایت‌ها و همکاری‌ها اشاره کرد.

متقاضیان حضور در این نشست می‌توانند با مراجعه به نشانی Irsmartroad.ir/meeting ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *