رسانه اقتصاد ترابری ایران

گردشگری

شنبه, 13 خرداد 1402
در اطلاعیه وزارت خارجه آذربایجان آمده است‎؛

هشدار باکو به شهروندانش برای سفر به ایران

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان با صدور اطلاعیه‌ای به شهروندانش برای سفر به ایران هشدار داد و به آنها توصیه کرد که فقط در صورت لزوم به ایران سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از فارس، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به شهروندان خود برای سفر به ایران هشدار داد و به آنها توصیه کرد که فقط در صورت لزوم به ایران سفر کنند. باکو همچنین به شهروندان خود که اکنون در ایران هستند، گفته است که ملزم به رعایت مقررات ایمنی هستند.

در اطلاعه نامبرده آذربایجان بار دیگر حادثه حمله مسلحانه را به سفارت این کشور در تهران در ژانویه که با انگیزه شخصی انجام شد، «اقدام تروریستی» خواند و با اشاره به تعطیلی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در پی این حمله، به شهروندانش توصیه کرد در صورت لزوم سفر به ایران، محتاط باشند.

در پایان این اطلاعیه خواسته شده افراد برای درخواست‌های کنسولی و سایر موارد با سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در تبریز در تماس باشند.

گفتنی است؛ پیش از این و در بهمن ماه سال 1401 نیز جمهوری آذربایجان پس از حمله مسلحانه به سفارتش در ایران، به شهروندان خود برای سفر به ایران هشدار داده و اعلام کرده بود که کنسولگری خود را در شهر تبریز باز نگه می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *