رسانه اقتصاد ترابری ایران

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

پنجشنبه, 16 آذر 1402
با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این شرکت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حکمی رضا نخجوانی را به سمت معاون وزیر، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرد.

گفتنی است؛ رضا نخجوانی که پیش از این سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود، دانش‌آموخته حقوق بین‌الملل است و در کارنامه کاری خودسابقه معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را دارد.

در بخشی از این حکم آمده است که امید است با بهره‌گیری از حداکثر توان علمی و حرفه‌ای موجود در کشور و با همکاری سایر بخش‌های تخصصی مربوطه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی درباره تحقق اهداف و چشم‌اندازهای مقرر و اهتمام ویژه به مبانی کلیدی از جمله موارد زیر اقدامات لازم را به عمل آورید:

-به‌روزرسانی تجهیزات و فناوری‌های ارتباطی، ناوبری و نظارتی با پیگیری مجدانه و استفاده حداکثری از توان دانش فنی داخل کشور

– توسعه مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص به عنوان بزرگ‌ترین و ارزنده‌ترین سرمایه شرکت

– ایجاد منابع جدید درآمد پایدار و ارتقای رقابت‌پذیری و سهم شرکت در بازار ناوبری منطقه‌ای از طریق افزایش ترافیک هوایی و نوآوری در خدمات

– ترغیب و تشویق بخش خصوصی و غیردولتی در توسعه فرودگاه‌ها از طریق تسهیل سرمایه‌گذاری و ارائه مشوق‌ها و امتیازات قانونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *