رسانه اقتصاد ترابری ایران

دوشنبه, 4 بهمن 1400

شماره 193 ماهنامه ترابران منتشر شد

شماره 193 ویژه دی و بهمن 1400، ماهنامه تخصصی اقتصاد ترابرای «ترابران» منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری ترابران، این ماهنامه گزارش اصلی خود را به چالش های حمل بار هوایی اختصاص داده است که در این گزارش کارشناسان و فعالان حوزه فرودگاهی و حمل ونقل هوایی همچون آقایان علیرضا کاشف زاده مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره)، علیرضا محمدی عضو هیات مدیره تی اکسپرس، حسین ستایش نیا رئیس هیات مدیره شرکت خدمات هوایی تین، حسین باباسنگانی رئیس بخش هوایی انجمن حمل و نقل بین المللی، محمد رضا شادی مهر و علی کجباف و … به اظهارنظر پرداختند
دیگر مطلب شماره جدید ترابران به بررسی تبعات حذف بارنامه کاغذی و راه اندازی بارنامه الکترونیکی از حمل و نقل جاده ای پرداخته است.
همچنین در مطلب دیگری به یک نقصان بزرگ در حمل و نقل کشور پرداخته شده است که آنهم نداشتن آمار دقیق از ناوگان غیر ثابت حمل کالاست.
ایران مهم‌ترین شریک خود در افغانستان (هند) را از دست داده، مهم‌ترین رقیب خود (پاکستان) را بازیگر اصلی می‌‌‌بیند و هنوز در مورد نیت‌‌‌های بازیگر سوم، (یعنی چین) داده‌های زیادی در دست ندارد. ترابران در گفتگو با مجتبی بهاروند رئیس اسبق کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک اتاق ایران و رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالای مشهد آخرین تحولات مربوط به مراودات حمل‌ونقلی با افغانستان پس از روی کار آمدن طالبان، را مورد بحث و بررسی قرار داده است.
همچنین خبرنگار ترابران، در گفتگو با دکتر رضا گلرو عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر، مبتکر راه‌اندازی سامانه‌ای با عنوان پایش سلامت راه یا پروفایلر (RSP) درباره این سامانه به بحث و بررسی نشسته است.
ترابران به بهانه راه اندازی سامانه جامع تجارت به سراغ مدیران گمرک، وزارت صمت و آنوش رهام تحلیلگر ارشد سامانه‌های گمرکی و تجاری رفته و به بحث و بررسی راه‌اندازی و توسعه این پدیده پرداخته است.
با ترابران، دهها مطالب متنوع دیگر را مطالعه خواهید کرد.

برای مشاهده فایل پی دی اف مجله اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *