رسانه اقتصاد ترابری ایران

یکشنبه, 15 اسفند 1400

درخواستهای کارگران نگهداری راه آهن لرستان

کارگران ابنیه فنی راه‌آهن لرستان از کارفرما درخواست دارند که به دلیل گرانی‌های قبل از آغاز سال نو، زودتر از موعد عیدی کارگران پیمانکاری را بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،یکی از کارگران نگهداری راه‌آهن لرستان  گفت: باتوجه به مخارج سنگین سال نو از شرکت تراورس می‌خواهیم عیدی و پاداش کارگران را قبل از پایان سال پرداخت کند.

به گفته وی؛ هم اکنون شمار زیادی کارگر نگهداری در خطوط ریلی لرستان در شرایط سخت مشغول کارند. کارگران همواره در روزهای پایانی سال نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای نوروز هستند.

براساس گفته این کارگر؛ سال گذشته پرداخت عیدی کارگران ابنیه فنی لرستان به روزهای پایانی سال وحتی شب عید موکول شد که به این ترتیب کارگران با توجه افزایش سرسام آوار قیمت‌ها توان خرید خود را از دست دادند.

این کارگر با بیان اینکه دلیل کارفرما برای پرداخت به موقع عیدی و سایر مطالبات معوقه کمبود منابع مالی در راه آهن است، افزود: ما کارگران علارغم اینکه به دلیل دریافت نکردن به موقع دستمزد دچار مشکلات معیشتی هستیم اما خواسته‌مان دریافت عیدی حداقل یک ماه قبل از پایان سال است.

وی در ادامه بر لزوم پرداخت عیدی و پاداش کارگران پیمانکاری راه‌آهن تا قبل از پایان سال تاکید کرد و گفت: شرکت تراورس در حد توان پرداخت عیدی کارگران مجموعه خود را به روزهای پایانی سال موکول نکند تا کارگران از این طریق اقلام و مایحتاج مورد نیاز را تهیه کنند.

 

منبع خبر:ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *