رسانه اقتصاد ترابری ایران

شنبه, 25 تیر 1401

برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا مسکو

نمایشگاه اتومکانیکا (MIMS Automechanika Moscow) از 31 مرداد الی 3 شهریور ۱۴۰۱ در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، نمایشگاه اتومکانیکا مسکو از تاریخ 31 مرداد لغایت 3 شهریور سال جاری به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری در زمینه قطعات و تجهیزات نگهداری خودرو با هدف ارائه آخرین فناوری‌های این حوزه برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این رویداد فرصتی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با محوریت ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی قرار گرفته تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند و دستاوردهای خود را به این بازار بزرگ معرفی کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه اتومکانیکا مسکو محصولاتی در حوزه های قطعات خودرو، لوازم جانبی، کارواش، تعمیرگاه و تجهیزات پمپ بنزین، محصولات و خدمات فناوری اطلاعات، لوازم جانبی و تیونینگ را پوشش می دهد.

خاطرنشان می‌سازد؛ گزارش برگزاری نمایشگاه موصوف در سال گذشته و گزارشات صنعت خودرو و نیازمندی های روسیه بر روی پرتال رایزن بازرگانی کشورمان در مسکو در بخش گزارشات مطالعاتی به آدرس www.Russia.tpo.ir جهت بهره برداری موجود است.

لازم به ذکر است؛ شرکت‌های دانش بنیان و علاقه‌مند به حضور در این رویداد جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام با شماره 1104داخلی-22414191 تماس حاصل و از سایت www.itemfexpo.ru/en بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *