رسانه اقتصاد ترابری ایران

صنایع خودروسازی سنگین

شنبه, 28 بهمن 1402
پس از سال‌ها تلاش و کارآفرینی؛

بانی ماندگاری صنعت اتوبوس‌سازی ایران دار فانی را وداع گفت

«هادی اکبری‌راد» از پایه‌گذاران صنعت اتوبوس‌سازی و بنیانگذار کنسرسیوم اتاق‌سازان اتوبوس در ایران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، هادی اکبری‌راد، مدیرعامل و موسس شرکت اتوبوس‌سازی عقاب‌افشان و از بانیان صنعت اتوبوس‌سازی ایران، امروز (شنبه، 28 بهمن) جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

اکبری‌راد که بیش از 8 دهه از عمر خود را وقف پایه‌گذاری و توسعه صنعت اتوبوس‌سازی در ایران کرد، تا واپسین روزهای زندگی خود همچنان به فعالیت در این حوزه مشغول بود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع آن مرحوم، فردا (یکشنبه، 29 بهمن) از منزل ایشان واقع در پاسداران، بوستان یکم، پلاک 20 رأس ساعت 9 صبح به سمت منزل ابدی ایشان در صحن حضرت شاه‌عبدالعظیم حسنی (شهرری) برگزار خواهد شد.

مراسم ترحیم آن مرحوم نیز روز چهارشنبه، 2 اسفند در مسجد الغدیر از ساعت 16 تا 17:30 و مراسم نکوداشت هفتمین روز درگذشت آن زنده‌یاد،‌ جمعه 4 اسفند در مسجد جامع غدیر خم در پاسداران خیبان شهید کشوری برگزار می‌شود.

همچنین مراسم یادبود این روانشاد پنجشنبه 3 اسفند در مهدیه اعظم سمنان از ساعت 19 تا 21 برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری ترابران ضایعه تاسف‌بار درگذشت «هادی اکبری‌راد» را -که صنعتگری بی‌بدیل در عرصه تولید خودروهای تجاری بود- به خانواده محترم ایشان، فعالان صنعت تولید خودروهای تجاری و فعالان صنفی حمل‌ونقل کشور تسلیت می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *