رسانه اقتصاد ترابری ایران

شنبه, 29 آبان 1400

آغاز بارندگی‌ها در جنوب غربی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، گفت: شدت بارش‌ها امروز در شرق استان خوزستان، چهارمحال‌و بختیاری، کهگیلویه و بویراحد و شمال بوشهر است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،کبری رفیعی افزود: امروز صبح در مناطق صنعتی و پر جمعیت انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم و از عصر امروز سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود.

وی گفت: امروز در خوزستان، چهار محال‌و بختیاری، بوشهر، ایلام و لرستان، بارش باران و رعدو برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات، بارش برف رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (یکشنبه) ادامه بارش‌ها در کردستان، کرمانشاه، خوزستان، همدان، چهار محال و بختیاری، مرکزی، اصفهان، غرب فارس و بوشهر است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالاآمدن آب رودخانه‌ها را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز دوشنبه بر گستره بارش‌ها افزوده می‌شود و در بخش‌هایی از استان‌های زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، قزوین، سمنان و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.

رفیعی گفت: در روز سه‌شنبه در شرق و شمال شرق کشور، بارش پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی از صبح چهارشنبه از کشور خارج می شود، اما از امروز تا روز دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی بیان داشت: تهران، امروز آسمانی آفتابی و غبار آلود دارد. حداقل دما امروز صبح در مهرآباد به ۴ درجه بالای صفر رسید و حداکثر دما ۱۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

 

منبع خبر:ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *