رسانه اقتصاد ترابری ایران

یکشنبه, 22 اسفند 1400

وضعیت‌پروژه‌محوراهواز-مسجدسلیمان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه محور اهواز به سمت مسجدسلیمان یکی از محورهای پرتردد استان خوزستان است از اجرای دو پروژه چهارخطه در این محور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،رضا امیرپور  در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های چهارخطه در محور اهواز – مسجدسلیمان اظهار کرد: فاصله اهواز تا مسجدسلیمان حدود ۱۱۹ کیلومتر است که بخشی از این مسیر به طول ۲۶ کیلومتر از اهواز تا ملاثانی به صورت ۶خطه است.

وی افزود: از دو راهی لالی تا میدان دانشگاه مسجدسلیمان که مسافتی ۱۰ کیلومتری است، ۹ کیلومتر از آن چهارخطه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از کیلومتر ۵۷ محور اهواز-مسجدسلیمان (تقاطع نفت سفید) تا کیلومتر ۶۶ (روستای آبگنجی) به طول ۹ کیلومتر در حال چهارخطه شدن است.

امیرپور عنوان کرد: اعتبار اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی است.

وی ادامه داد: همچنین از سه راهی شوشتر-‌ مسجدسلیمان تا روستای آبگاه به طول ۴ کیلومتر در حال چهارخطه شدن است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: اعتبار این پروژه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی است.

امیرپور تصریح کرد: این دو پروژه چهارخطه اکنون فعال هستند و امیدواریم تا سال آینده بخش اعظمی از این طرح‌ها در محور اهواز – مسجدسلیمان افتتاح شوند و زیر بار ترافیکی بروند.

وی افزود: محور اهواز به سمت مسجدسلیمان یکی از محورهای پرتردد استان خوزستان است که سال‌ها است مطالباتی مبنی بر چهارخطه شدن این محور از سوی مردم وجود دارد.

 

 

منبع خبر:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *