رسانه اقتصاد ترابری ایران

سازمان بنادر و دریانوردی

یکشنبه, 8 بهمن 1402
پس از انتصاب عفیفی‌پور به‌عنوان سرپرست اداره کل امور دریایی؛

«مرزبان» سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر شد

با حکمی از جانب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر مرزبان که مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های بین‌المللی و تخصصی این سازمان است با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی علی‌اکبر مرزبان، مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌های بین‌المللی و تخصصی این سازمان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

گفتنی است؛ مرزبان فوق‌لیسانس مدیریت امور دریانوردی از دانشگاه جهانی دریانوردی سوئد و دانشجوی دکتری حقوق بین‌‌‌الملل (در مرحله ارائه رساله) است. او در طول 30 سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل امور دریانوردان، سازمان‌‌های تخصصی و بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر، هشت سال نمایندگی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین‌‌المللی دریانوردی در لندن، نماینده ایران در صندوق بین‌المللی جبران خسارت‌های ناشی از آلودگی دریایی کشتی‌ها (IOPC)، ریاست امور حقوقی و قراردادهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان را در کارنامه خود دارد.

مرزبان علاوه بر تدریس دوره‌های پیشرفته دریایی و حقوقی، تالیف چندین مقاله در حوزه حقوقی و دریایی و کتابی تحت عنوان «سازمان بین‌المللی دریانوردی و نقش آن در توسعه صنعت کشتیرانی و حقوق بین‌الملل دریایی» را در کارنامه خود دارد.

معرفی سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی

پیش از انتصاب مرزبان، در مراسمی با حضور معاون امور دریایی و مدیران معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، کاپیتان الله‌مراد عفیفی‌پور به سمت سرپرست اداره کل امور دریایی این سازمان معرفی و از زحمات و تلاش‌های مهدی فرمهینی فراهانی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

عفیفی پور با 28 سال سابقه کار در سازمان بنادر و دریانوردی، دارای دکترای مدیریت کسب‌وکار، فوق‌لیسانس مدیریت بنادر و کشتیرانی و لیسانس علوم دریانوردی است.

کاپیتان عفیفی پور، مسئولیت‌هایی همچون مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور بندری و دریایی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، مدیرکل عملیات و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی را در کارنامه خود دارد.

راهنمای ارشد کشتی، رئیس امور دریایی و معاون عملیات دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، همچنین رئیس اداره عملیات دریایی، رئیس اداره کنترل و بازرسی و مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از دیگر سوابق اجرایی عفیفی‌پور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *