رسانه اقتصاد ترابری ایران

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

دوشنبه, 2 بهمن 1402
با اعطای 70 درصد وام و 30 درصد آورده اعلام شد؛

فراخوان سازمان راهداری برای توسعه ناوگان جاده‌ای مسافری

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نظر دارد که با بهره‌گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانه‌های داخلی و واردات ناوگان حمل‌ونقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس برای نوسازی ناوگان مسافری جاده‌ای اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نظر دارد با بهره‌گیری از ناوگان مسافری تولید کارخانه‌های داخلی و واردات ناوگان حمل‌ونقل مسافری با شرایط تخصیص ارز اعلامی بانک مرکزی ایران و اعطای تسهیلات بانکی با اولویت اتوبوس اقدام کند.

بر این اساس از همه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و شرکت‌های بازرگانی حقوقی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و واجد شرایط برای مشارکت دعوت به عمل می‌آورد.

از جمله شرایط این مشارکت آن است که میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری اتوبوس برون‌شهری به نسبت ۳۰ درصد آورده متقاضی و ۷۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری ون و مینی‌بوس برون‌شهری به نسبت ۴۰ درصد آورده متقاضی و ۶۰ درصد تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان تسهیلات برای ناوگان مسافری سواری کرایه برون‌شهری به نسبت ۵۰ درصد آورده متقاضی و ۵۰ درصد تسهیلات تا سقف ۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

تعداد دیدگاه‌ها: 1

  1. دیگه راننده ای نمونده ،با قوانین تخیلی تیشه به ریشه راننده زدن الان میخوان ناوگان بدن ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *