رسانه اقتصاد ترابری ایران

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

سه شنبه, 20 تیر 1402
با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی رضا نخجوانی را به‌عنوان جانشین حمیدرضا سیدی و سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حکمی «رضا نخجوانی» را به‌عنوان جانشین «حمیدرضا سیدی» سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران معرفی کرد.

بذرپاش در بخشی از حکم خود از سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درخواست کرده است که بخش خصوصی و غیردولتی را از طریق تسهیل سرمایه‌گذاری، ارائه مشوق‌ها و  امتیازهای قانونی به توسعه فرودگاه‌ها ترغیب و تشویق کند و از حداکثر توان علمی و حرفه‌ای موجود در کشور بهره گیرد.

همچنین ارتقای رقابت‌پذیری و سهم شرکت در بازار ناوبری منطقه‌ای از طریق افزایش ترافیک هوایی و نوآوری در خدمات از اقدامات مورد درخواست در حکم انتصاب سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران است.

گفتنی است؛ رضا نخجوانی، سرپرست جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که دانش‌آموخته حقوق بین‌الملل است در کارنامه کاری خود سابقه معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعاملی شرکت هواپیمایی کیش ایر و استاد خلبان منتخب سازمان هواپیمایی کشور را دارد.

یادآور می‌شود، پیش از این «حمیدرضا سیدی» هدایت این شرکت را برعهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *