رسانه اقتصاد ترابری ایران

جمعه, 5 آبان 1402
آغاز نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو در پاکستان از امروز؛

حضور بخش خصوصی ایران در نمایشگاه خودروی پاکستان

هیئت تجاری بخش خصوصی صنعت قطعات خودروی ایران به‌منظور شرکت در نمایشگاه خودرویی در کراچی پاکستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، روز گذشته هیئت تجاری بخش خصوصی صنعت قطعات خودرو ایران به سرپرستی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات به منظور شرکت در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو در کراچی (پاکستان) حضور یافت.

براساس این گزارش، هیئت تجاری بخش خصوصی و اتحادیه لوازم یدکی ایران پس از ورود با سرکنسول کشورمان و نماینده اتحادیه پایام (اتحادیه صنعت قطعات خودرو) پاکستان دیدار کرد و در این دیدار توانمندی‌های کشورمان و فرصت‌های تجاری دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این دیدار سیداحمد حسینی از توانمندی تولیدکنندگان کشورمان و همچنین تجار ایرانی برای حضور در کشور پاکستان گفت و ظرفیت کشور همسایه پاکستان را برای تسهیل در روابط تجاری کشورمان چه در امر صادرات و چه واردات مغتنم شمرد.

خاطرنشان می‌سازد، نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو ۲۰۲۳ در پاکستان از امروز ۵ آبان ماه آغاز شده است و تا ۷ آبان ماه ادامه دارد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه خودرو ۲۰۲۳ امروز با حضور جمعی از مسوولان اقتصادی ایالت سِند، اعضای اتاق‌های بازرگانی پاکستان و همچنین حسن نوریان، سرکنسول ایران در کراچی و اعضای هیئت ایرانی برگزار شد.

این اولین سفر سازمان‌یافته نمایندگان صنعت قطعات خودرو از ایران به پاکستان است. قرار است در طول برگزاری نمایشگاه خودرو در کراچی اعضای هیئت ایرانی اقدام به برپایی پاویون اختصاصی کشورمان کرده و پیرامون فرصت‌های افزایش صادرات و واردات قطعات خودرو بین پاکستان و ایران، واردات جایگزین ارزان‌تر از ایران و سرمایه گذاری مشترک مبتنی بر انتقال فناوری دوجانبه با طرف‌های پاکستانی گفت‌وگو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *