رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل بین‌الملل

سه شنبه, 26 مهر 1401
به منظور کاهش انتشار کربن انجام شد؛

تغییر مسیر «کوکاکولا» از جاده به ریل

شرکت بطری‌سازی نوشیدنی کوکاکولا، به منظور کاهش انتشار کربن در ارسال محصولات خود از حمل‌ونقل جاده‌ای به ریلی تغییر مسیر داده است و نوشابه‌های غیرالکلی را به انبارهای لندن و یورکشایر تحویل می‌دهد.

به گزارش پایگا خبری ترابران به نقل از railway supply، شرکت بطری‌سازی کوکاکولا روزانه 2.5 میلیون قوطی و بطری را از طریق راه‌آهن ارسال می‌کند.

شرکت بطری‌سازی نوشیدنی کوکاکولا، از جاده‌ای به ریلی تغییر مسیر داده و نوشابه‌های غیرالکلی را به انبارهای لندن و یورکشایر تحویل می‌دهد. با مشارکت  حمل‌ونقل دریایی و حمل‌ونقل ریلی GB ، روزانه یک قطار حرکت می‌کند و حدود 2.5 میلیون قوطی و بطری در هر سفر تحویل می‌دهد.

نوشابه‌های کوکاکولا تاکنون از طریق جاده تحویل داده می‌شدند، اما این شرکت می‌خواهد برای کاهش انتشار کربن به سمت راه‌آهن حرکت کند. این سوئیچ در مجموع تقریبا 4 میلیون مایل جاده‌ای در سال صرفه جویی می‌کند و در مجموع 15000 سفر را با کامیون در برخی از شلوغ‌ترین جاده‌های بریتانیا کاهش می‌دهد. با ظرفیت کامل، 31 درصد از کل تولید شرکت بطری سازی کوکاکولا به مقصد یورکشایر اکنون از طریق راه‌آهن توزیع می‌شود.

این سرویس ریلی نخستین سرویس داخلی است و 6 روز در هفته کانتینرهای اصلاح شده 34 اینچ در 45 دقیقه را با ریل جابه‌جا می‌کند.

سرویس جدید گسترش مشارکت موجود بین حمل‌ونقل دریایی و شرکت بطری سازی کوکاکولا است.

فرانسیسکو خاویر سانچز گانداریاس، معاون خدمات مشتری و زنجیره تامین در شرکت بطری سازی کوکاکولا اظهار کرد: «ما می‌دانیم برای کاهش ردپای کربن، باید با شرکای زنجیره تامین خود همکاری کنیم تا گام‌های مهم در جهت اهداف تجاری خود برداریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *