رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل

پنجشنبه, 19 بهمن 1402
با فراهم شدن امکان حضور مجازی انجام می‌شود؛

برگزاری همایش اقتصاد دریامحور ایران؛ 23 و 24 بهمن

چهارمین همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با محوریت کریدور شمال- جنوب در تهران 23 و 24 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، همسو با سیاست‌های توسعه دریامحور و شفاف‌سازی راهبرد‌های لازم جهت بهبود و افزایش تعاملات اقتصادی بین‌المللی و منطقه‌ای، همچنین بهره‌گیری از ظرفیت ارتباطی دریایی و زمینی کشور، چهارمین همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران با محوریت کریدور شمال- جنوب، در تهران برگزار می‌شود.

این همایش به همت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و با همکاری سازمان‌ بنادر و دریانوردی، سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌گردد.

همچنین برگزارکنندگان این رویداد به‌منظور تسهیل شرایط شرکت در این همایش برای شرکت‌کنندگان بین‌المللی، شرکت‌کنندگانی که امکان حضور در تهران ندارند و شرکت‌کنندگانی که قصد دارند بدون محدودیت زمانی از همایش بازدید کنند، امکان حضور مجازی را فراهم کرده‌اند.

گفتنی است؛ در این همایش پنل‌هایی با موضوعات مختلف و متنوع اعم از IROA کریدور شمال – جنوب (دیپلماسی اقتصادی)، حمل‌و‌نقل دریایی و خدمات بندری (لجستیک دریایی و بندری)، حمل‌و‌نقل زمینی، بنادر خشک و پایانه‌های مرزی (لجستیک در پسکرانه، نقش دولت‌ها در تسهیل تجارت و توسعه ترانزیت، انتظارات ذینفعان زنجیره ارزش و… برگزار خواهد شد.

برگزاری همزمان نمایشگاه حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک

همزمان با برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی اقتصاد دریامحور ایران، یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های فعال در صنعت حمل‌و‌نقل، ترانزیت و لجستیک کالا برپا می‌شود.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این حوزه ایجاد می‌کند تا محصولات، خدمات، توانایی‌ها و آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران، متخصصان و ذینفعان این صنعت قرار دهند.

از شرایط ویژه این نمایشگاه می‌توان به امکان بازدید مجازی توسط شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی و امکان ارتباط آنلاین بین غرفه‌داران و بازدیدکنندگان اشاره کرد.

شرکت‌کنندگانی که حضور فیزیکی در این همایش برای آنها مقدور نیست، می‌توانند از پلتفرم مجازی همایش استفاده کرده و پس از ثبت‌نام، ضمن حضور در همایش و کارگاه‌های آموزشی از نمایشگاه جانبی نیز به‌صورت مجازی بازدید کنند.

برای ثبت نام در همایش می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *