رسانه اقتصاد ترابری ایران

انجمن‌ها، تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها

جمعه, 11 آذر 1401
بر اساس برگزاری انتخابات در مجمع؛

اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی انتخاب شدند

در مجمع اخیر اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی با برگزاری انتخابات، اعضای هیئت‌مدیره ، خزانه‌دار و بازرس این اتحادیه انتخاب شدند، به این ترتیب محمدرضا فاروقی به‌عنوان رئیس و اصغر مطاهری به‌عنوان نایب‌رئیس برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترابران، در مجمع اتحادیه ملی کارگزاران دولتی که به‌تازگی برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه نیز با برگزاری انتخابات برگزیده شدند.

به این ترتیب، از طرف اعضای اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی محمدرضا فاروقی، به‌عنوان رئیس این اتحادیه و اصغر مظاهری، به‌عنوان نایب‌رئیس انتخاب شدند.

گفتنی است؛ امیر منصوری نیز به عنوان خزانه‌دار اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی برگزیده شد. محمدرضا حیدری راد نیز به‌عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.

همچنین در این انتخابات علی میرعبدالله، محمدامین صباغی‌زاده، هوشنگ پلنگی و مهرداد ایرانی اصل نیز به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی شدند.

پایگاه خبری ترابران، این انتخاب به‌جا و شایسته را به اعضای هیئت‌مدیره منتخب تبریک می‌گوید و امیدوار است که در پیشبرد اهداف این اتحادیه موفق باشند و بتوانند با راهبرد خود جایگاه این اتحادیه را بیش از پیش ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *