رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل دریایی

چهارشنبه, 16 اسفند 1402
با اخذ رتبه یک از میان 400 شرکت؛

کشتیرانی دریای خزر «تندیس زرین» بنگاه‌های برتر را کسب کرد

کشتیرانی دریای خزر در همایش «بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی -صهبا» موفق به کسب تندیس زرین با رتبه یک بنگاه‌های اقتصادی و بهره‌ور شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در این همایش از شرکت کشتیرانی دریای خزر به‌عنوان یک شرکت برتر و بهره‌ور تقدیر به عمل آمد و مهندس کامبیز جهانبانی، مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر و «تندیس زرین رتبه یک» را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش کشتیرانی دریای خزر از میان ۴۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادی زیر مجموعه صندوق بازنشستگی موفق به دریافت تندیس زرین با رتبه یک شد.

گفتنی است؛ همایش «بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی -صهبا» سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و جمعی از مدیران عامل و معاونان صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه هتل ارم برگزار شد.

شفاف‌سازی و ارتقای سطح عملکرد شرکت‌ها و بنگاه‌های زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی از طریق نظارت مردمی و مطالبه‌گری عمومی و تبیین دستاوردها و نقاط قوت این شرکت‌ها نیز از محوری‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

همچنین، ایجاد انگیزه اجتماعی در جهت بهبود فعالیت اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *