رسانه اقتصاد ترابری ایران

رپرتاژ آگهی

شنبه, 31 تیر 1402
«هانی کرانه دریا» آماده ارائه مشاوره و خدمات بازرگانی به فعالان اقتصادی؛

پکیج کامل خدمات بازرگانی شامل چیست؟

گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا متشکل از تیم و هیئت‌مدیره‌ای با سابقه درخشان در حوزه‌های حق‌العملکاری، ثبت سفارش، تشریفات صادرات و واردات، اخذ مجوزها، کشتیرانی، امور بندری، تخلیه و بارگیری، مالی و حقوقی، مشاوره و بازاریابی است.

محمد هویدا، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا با پیشینه‌ای قریب به بیست سال در حوزه بازرگانی و خدمات لجستیک، با عنایت بر چالش‌های بازرگانان در سال 1399 تصمیم به تاسیس گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا گرفت.

این مجموعه افتخار داشته است، از آغاز فعالیت تاکنون، بسیاری از چالش‌های بازرگانان را بررسی و رفع کند. در همین زمینه، رسیدگی به دغدغه‌های بازرگانان و ارائه ارزان‌ترین و سریع‌ترین راهکارها همواره در دستور کار گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا قرار داشته است.

چالش‌های تجارت!

دموراژ یا حق توقف کانتینرها همیشه یکی از دلایل بالا رفتن هزینه‌های جانبی بازرگانان است. همچنین اشتباه‌های رایج در  ثبت اسناد مثبته صادرات و واردات کالا مانند فاکتور، انتخاب ارزش مناسب طبق سامانه ارزش‌گذاری گمرک، عدم تطبیق اچ اس کد یا تعرفه با کالا، اقدام به دریافت مجوزهای سامانه‌های ذی‌ربط مانند استاندارد، عدم بسته‌بندی مناسب و نشانه‌گذاری روی کالا، عدم اطلاع واردکنندگان از آخرین بخشنامه‌های اجرایی وزارت صمت، عدم بیمه کردن کالا قبل از ورود به مرزهای بین‌المللی از مواردی هستند که موجب وارد شدن خسارات مالی و زمانی به بازرگانان و تولیدکنندگان می‌شود. به هر میزان روند انجام امور گمرکی طولانی‌تر شود، طبعا بازرگانان هزینه‌های بیشتری متحمل می‌شوند.

 چند راه‌حل!

رئیس هیئت‌مدیره گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا با اشاره به اینکه کوتاه کردن هرچه بیشتر روند انجام امور گمرکی یکی از راه‌حل‌های کاهش هزینه‌های جانبی است،‏ می‌گوید که ما در گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا با تشکیل مجموعه‌ای متخصص از هر آنچه یک بازرگان نیاز دارد، اشتباه‌های رایج را به صفر رسانده‌ و با آگاهی  کامل از قوانین و مقررات و بخشنامه‌های همواره در حال تغییر،  بهترین راهکارها را برای کاهش زمان ارائه می‌دهیم و حداقل سه روز از زمان انجام عملیات گمرکی کم کرده‌ایم. همچنین با در اختیار داشتن بالغ بر 5000 متر انبار سرپوشیده و محوطه، پیش از به اتمام رسیدن فری‌تایم کانتینرها با تخلیه بار در انبار، از بالا رفتن هزینه‌های ناشی از حق توقف کانتینری جلوگیری می‌کنیم.

چرا هانی کرانه دریا؟

محمد هویدا به فعالان اقتصادی اعلام می‌کند که این شرکت مجری همه خدمات بازرگانی است؛‌ ‎‌بنابراین می‌توانید صفر تا صد روند واردات کالا از ثبت سفارش تا حمل زمینی به شهر مقصد و صادرات کالا تا رسیدن محموله به کشور مقصد را به ما بسپارید.

مدیرعامل گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا می‌گوید که ارائه مشاوره تخصصی، بازاریابی و… از خدمات جانبی مجموعه ماست. در نتیجه، در صورت استفاده از چند یا همه خدمات مجموعه یکی از خدمات رایگان یا شامل تخفیف می‌شود.

به گفته او؛ موضوعی که بیش از هر چیزی حائز اهمیت است، کوتاه کردن زمان تا حداقل سه روز و کاهش هزینه‌ها تا 30 درصد توسط تیم متخصص این مجموعه است.

یک پکیج کامل شامل چه خدماتی است؟

وقتی یک مجموعه پکیج کاملی از خدمات ارائه می‌دهد، یعنی بازرگان یا تولیدکننده به شخص یا مجموعه دیگری برای به انجام رساندن هیچ‌کدام از مراحل نیاز ندارد. در نتیجه، پیگیری و رسیدگی به روند انجام امور بسیار آسان‌تر می‌شود، همچنین بعضی از خدمات به‌صورت موازی انجام می‌شوند و این امر به‌خودی‌خود تأثیر به‌سزایی در تسریع عملیات دارد. در ضمن با استفاده از چند خدمت یک مجموعه، قطعا تخفیف شامل خدمات دیگر می‌شود.

همیشه راه ارزان‌تری وجود دارد !

هر زمان احساس کردید درحال پرداخت هزینه بالایی هستید، بدانید که می‌توانید یک راه ارزان‌تر انتخاب کنید!

گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا در سال 1400 با ارائه راهکار تخلیه بار در انبار قبل از ترخیص برای فقط یک شرکت توانست140میلیارد ریال هزینه‌های جانبی آن شرکت را کاهش دهد!

کاهش هزینه‌های دموراژ با هانی دریا کرانه

رئیس هیئت‌مدیره گروه مشاوره و خدمات بازرگانی هانی کرانه دریا می‌گوید که ما در این شرکت با همکاری بیش از 300 بازرگان، تولیدکننده و صادرکننده به راهکاری دست یافته‌ایم که می‌توانیم با تخلیه کالاها (استریپ، تافینگ) قبل از ترخیص محموله‌ها و قبل از به اتمام رسیدن زمان رایگان استفاده از کانتینرها، در انبار اختصاصی واقع در اسکله بندر شهیدرجایی، هزینه‌های ناشی از خواب کانتینرها را تا 70 درصد کاهش دهیم.

او خاطرنشان می‌کند که این شرکت مفتخر است با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و موفق چندین سال گذشته و همکاری با شرکت‌های معتبر تولیدی و بازرگانی و با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در حوزه مشاوره و خدمات بازرگانی در کشور ارتقا دهد.

 «گفتنی است؛ برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید روی نام این شرکت در همین متن کلیک کنید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *