رسانه اقتصاد ترابری ایران

انجمن‌ها، تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها

یکشنبه, 13 اسفند 1402
با برگزاری انتخابات و کاندیداتوری 12 نفر؛

 ترکیب جدید هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مشخص شد

اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان دوره هشتم انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و خدمات وابسته با برگزاری انتخابات از بین 12 کاندیدا با حضور 65 درصدی اعضای انجمن انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، روز گذشته (شنبه، 12 اسفندماه) مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و خدمات وابسته در اتاق بازرگانی تهران برگزار و اعضای هیئت‌مدیره جدید این انجمن با برگزاری انتخابات برگزیده شدند.

در این انتخابات که با کاندیداتوری 12 نفر و حضور بیش از 65 درصد اعضای انجمن برگزار شده بود، آقایان سبحان نظری (شرکت سمند ریل) با 62 رأی، فرهنگ طلوعی (ریل گردش ایرانیان) با 48 رأی، ایوب خزایی (شرکت چندوجهی فولاد لجستیک) با 40 رأی، محمد سعید‌نژاد (شرکت البرز نیرو) با 37 رأی و پس از آن سید‌مرتضی علی‌احمدی (شرکت حمل‌ونقل چندوجهی مپنا) با 36 رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دور هشتم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ بر اثر این انتخاب، از جانب شرکت‌کنندگان آقایان سجاد اسلامی (شرکت آهن ریل کاران) با 34 رأی و سیدجواد ساداتی (شرکت ریل ترابر سبا) با 31 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره برگزیده شدند.

همچنین آقایان همایون اسدی (شرکت ریل کاران ورسک) با 30 رأی و مهدی جمشیدیان (شرکت سپهران ریل راسا) با 26 رأی به ترتیب به‌عنوان بازرس قانونی و بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در پایان این مراسم، اعضای مجمع انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته با افزایش 40 درصدی حق عضویت اعضا در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ و انتخاب روزنامه ابرار به‌عنوان روزنامه رسمی درج اطلاعیه‌های انجمن موافقت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *