رسانه اقتصاد ترابری ایران

صنایع خودروسازی

چهارشنبه, 6 دی 1402
حضور لاماری در نمایشگاه خودروی بوشهر؛

تولید لاماری ایما از مرز 10 هزار دستگاه گذشت

بر اساس وعده‌ مدیرعامل شرکت آرین‌پارس موتور‏، ‌تولید لاماری ایما به 10 هزار دستگاه بالغ شد و جشن 10 هزارتایی شدن آن در سایت تولیدی خمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، در حالی شرکت آرین‌پارس موتور جشن تولید ده هزارمین خودروی لاماری را در سایت تولیدی خمین جشن گرفت که محمدرضا سیفی، مدیرعامل شرکت آرین‌پارس موتور اسفند ماه سال گذشته وعده تولید ۱۰ هزار دستگاه لاماری را داده بود.

لاماری ایما به نمایشگاه خودروی بوشهر می‌رود

گفتنی است؛ آرین‌پارس موتور با محصول لاماری ایما در سومین نمایشگاه خودروی بوشهر حضور یافت. نمایندگی لاماری در شهر بوشهر  بر عهده یک نمایندگی با کد ۷۷۰۱ بوده و همچون دیگر نماینده‌های این شرکت میزبان علاقه‌مندان به خودرو لاماری خواهد بود.

سومین نمایشگاه خودرو قطعات، تجهیزات و خدمات پس از فروش بوشهر، پنجم تا هشتم دی‌ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در  کیلومتر 4 جاده بوشهر – برازجان – محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر میزبان علاقه‌مندان به خودرو است.

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما یا همان دانگ فنگ  T۵ EVO، به‌عنوان یک کراس‌اوور جذاب مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر وساخت میتسوبیشی است. حداکثر قدرت این موتور ۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتون متر و شیوه سوخت‌رسانی این خودرو کنترل الکترونیکی با پاشش مستقیم (GDI) است.

سیستم انتقال قدرت استفاده شده در لاماری ایما از نوع ۷ سرعته دو کلاچه (WDCT) و سیستم تعلیق از نوع مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب که مجهز به میله های تثبت کننده است. از دیگر مشخصات فنی این خودرو می توان به استاندارد آلایندگی یورو ۵ و ظرفیت مخزن سوخت ۵۵ لیتری آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *