رسانه اقتصاد ترابری ایران

چهارشنبه, 8 شهریور 1402
با حکم مدیرعامل هلدینگ پایاترابر سینا؛

سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا منصوب شد

رضا ایلاتی، مدیر عامل هلدینگ پایاترابر سینا، سعید جعفری را به‌عنوان سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا منصوب و از زحمات فرخ طراح‌زادگان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، رضا ایلاتی، مدیر عامل هلدینگ پایاترابر سینا، سعید جعفری را به‌عنوان سرپرست شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا منصوب و از زحمات فرخ طراح‌زادگان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در کارنامه حرفه‌ای سعید جعفری سوابقی همچون مدیر شعبه بوشهر، رئیس ناحیه جنوب غرب، مدیر بازرگانی و لجستیک و رئیس ناحیه شمال دیده می‌شود.

در بخشی از حکم ایلاتی خطاب به جعفری آمده است که از جنابعالی انتظار می‌رود در طول مدت تصدی مسئولیت محوله مواردی همچون تعامل و ارتباط مستمر و سازنده با سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان‌ها، ارتقای بهره‌وری سرمایه انسانی و توجه ویژه به حفظ و نگهداشت ایشان با رویکرد جانشین پروری و اهتمام در به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص و انقلابی در بدنه شرکت، ساماندهی و تخصیص منابع مالی و فیزیکی آن شرکت در جهت افزایش سودآوری شرکت و سهامداران و در نهایت استفاده بهینه و افزایش بهره وری منابع و تجهیزات شرکت را به‌عنوان محورهای اصلی اقدامات خود مد نظر قرار دهید.

تعداد دیدگاه‌ها: 1

  1. متأسفانه با این انتصاب نابجا توسط ایلاتی ؛ شرکت سینا یک عقبگرد بزرگ خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *