رسانه اقتصاد ترابری ایران

اتاق‌های بازرگانی

دوشنبه, 23 مرداد 1402
با احیای کمیسیون پس از دو دوره غیبت؛

«پیمان سنندجی» رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق تهران شد

کمیسیون حمل‌ونقل اتاق تهران، ‌پس از دو دوره غیبت، سرانجام در دوره دهم هیئت‌نمایندگان اتاق بازرگانی تهران احیا و «پیمان سنندجی» به‌عنوان رئیس آن کمیسیون انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،‌ انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون‌ حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران به همراه 4 کمیسیون تخصصی دیگر برگزار شد و پیمان سنندجی با کسب 9 رأی اعضای حاضر برای دو سال سکان هدایت این کمیسیون را در دست گرفت.

گفتنی است که کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران در دو دوره گذشته تشکیل نشده بود و از کمیسیون‌های غایب اتاق تهران به شمار می‌رفت، ‌اما خوشبختانه امسال در دوره دهم هیئت‌نمایندگان اتاق بازرگانی تهران این کمیسیون دوباره احیا شد.

همچنین با اعلام آمادگی حسین جعفری، رئیس انجمن خودروسازان تجاری سنگین و نیمه‌سنگین تهران؛  آرش دانش، نماینده موسسه انجمن حمل‌ونقل سریع و سهراب کارگر، رئیس هیئت‌مدیره انجمن ملی صنعت پخش کشور برای نایب‌رئیسی این کمیسیون، سهراب کارگر با 8 رأی و حسین جعفری با 7 رأی به‌عنوان نایب‌رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

به این ترتیب، انتظار می‌رود همچون دوره‌های گذشته، دوباره نشست‌های کمیسیون حمل‌ونقل اتاق تهران با فعالان صنعت حمل‌ونقل در مدهای مختلف دوباره از سر گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *