رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل هوایی

جمعه, 2 تیر 1402
با هدف مدیریت یکپارچه هوانوردی؛

ایران و امارات در توسعه حمل‌ونقل هوایی به توافق رسیدند

توافقنامه توسعه و مدیریت حمل‌ونقل هوایی ایران و امارات با هدف گسترش خدمات حمل‌و‌نقل هوایی و افزایش فرصت‌های تجاری و گردشگری، ارتباط هوایی بین امارات و ایران توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از تسنیم، توافقنامه ساماندهی و مدیریت حمل‌ونقل هوایی ایران و امارات با حضور محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی و  سیف محمد السویدی، مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات در دبی امضا شده است.

بر اساس اعلام امارات، این توافقنامه با هدف مدیریت یکپارچه حمل‌و‌نقل هوایی بین دو کشور امضا شده است. این توافق‌نامه گسترش خدمات حمل‌و‌نقل هوایی و افزایش فرصت‌های تجاری و گردشگری، ارتباط هوایی بین امارات و ایران را تقویت خواهد کرد.

سیف محمد السویدی، مدیرکل سازمان هواپیمایی کشوری امارات با بیان اینکه توافقنامه ایران و امارات گام مهمی برای ساماندهی پروازهای بین دو کشور است، گفت: «توافقنامه مذکور بر پایبندی به بالاترین سطح استاندارد سلامت، امنیت و کیفیت در پرواز تاکید دارد.»

او با بیان اینکه گسترش شبکه خدمات حمل‌ونقل هوایی ایران و امارات به سود شرکت‌های هواپیمایی 2 کشور است، افزود: «این توافقنامه به ایجاد فرصت‌های تجاری و گردشگری، تقویت مشارکت اقتصادی بین تجار و شرکت‌های تجاری و تشویق رقابت آزاد کمک خواهد کرد.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *