رسانه اقتصاد ترابری ایران

سه شنبه, 17 اسفند 1400

آماده‌سازی‌برای‌شماره‌گذاری خودرو درب منزل

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: زیرساخت‌ها برای شماره‌گذاری در درب منزل در حال آماده‌سازی است و سال آینده اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور و راه‌ا ستانها و معاونین و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی در سال آینده در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد گفت: زیرساخت‌ها برای شماره‌گذاری در درب منزل در حال آماده‌سازی است و سال آینده اجرا خواهد شد.

وی درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال ۱۴۰۰ به تصویب فرماندهی ناجا در آمده است، گفت: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده اجرا خواهد شد و در آن به نقش ۳۰ دستگاه اشاره شده است و با راه‌اندازی این سامانه پنج دقیقه‌ای به تصادفات رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیاز به حضور نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه پهپادها در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از پهپاد‌ها برای اعمال جریمه و همچنین کنترل راه‌های فرعی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه قانون مداری، پرهیز از خطر آرامش در سفر شعار پلیس راهور برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ است، گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد؛ همچنین برابر پیش‌بینی‌ها افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی در سفرهای نوروزی خواهیم داشت.

 

 

منبع خبر:ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *