رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل هوایی

چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1402
با پرواز در مسیر تهران – مشهد؛

جدیدترین ایرلاین کشور فعال شد

هواپیمایی ار‌وان  (Air1)وابسته به صندوق فرهنگیان، به عنوان جدیدترین ایرلاین کشور، نخستین پرواز خود را در مسیر تهران- مشهد با هواپیمای بوئینگ ۴۰۰-۷۳۷ به رجیستر EP-AOA  انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، هواپیمایی ار‌وان (Air1)وابسته به صندوق فرهنگیان، به‌عنوان جدیدترین ایرلاین کشور، همزمان با روز معلم، با بوئینگ ۴۰۰-۷۳۷ با ۲۵ سال سن تقویمی نخستین پرواز خود را در مسیر تهران – مشهد انجام داد.
گفتنی است‎؛ یک فروند بوئینگ ۳۰۰-۷۳۷ دیگر نیز با نام فرهنگیان در مالکیت این شرکت است. سرمایه‌گذار عمده‌ این ایرلاین به‌عنوان نخستین شرکت ارزان‌قیمت هوانوردی ایران صندوق ذخیره فرهنگیان (هلدینگ اطلس) است. نامگذاری این هواپیماها نیز براساس نام معلم و فرهنگیان صورت گرفته است
‌ فعالیت اِر وان با AOC این شرکت فعلا تحت چارتر هواپیمایی قشم‌ایر است؛ به این معنا که قشم‌ایر پروازهای این شرکت را موقتا چارتر کرده است و پرواز روز دوازدهم اردیبهشت نیز با کال ساین QSM1252 و مسافران قشم ایر انجام شد.

تعداد دیدگاه‌ها: 1

  1. سلام این شرکت اصلا به مشتری هاش توجه نداره.بنده با ۵مسافر روز ۴فروردین ساعت ۷:۴۵ دقیقه از تهران به مقصد کیش پرواز داشتیم.۴۰دقیقه قبل پرواز رسیدیم.گفتن کانتر بسته شده.شما باید ۱ساعت قبل پرواز میومدین.متوجه شدم ۲تا از بلیط های ما رو فروخته بودن و به بهانه بسته شدن کانتر هبچ همکاری نداشتن.حتی اون ۳تا خالی هم با اصرار بنده موافقت نکردن.که ۲نفر بعدی رو با پرواز دیگر بفرستیم.جالبه پرواز صبح ۴فروردین با نیم ساعت تاخیر بلند شد.بازم این شرکت همکاری نکرد و تا آخرین لحظه سعی در فروش جای خالی به دیگران بود.مدیریت بسیار ضعیف و بی ادبی داره.لطفا با این شرکت حتی الامکان پرواز نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *