رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل هوشمند

دوشنبه, 21 فروردین 1402
از 11 تا 13 تیرماه برگزار می‌شود؛

نمایشگاهی با هدف توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران ۱۱ تا ۱۳ تیرماه 1402 با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار خواهد شد.

محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل «حمل‌و‌نقل هوشمند»،«ساختمان‌های هوشمند»، «دولت هوشمند»، «انرژی»،  «محیط زیست هوشمند»، «تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات»، «سلامت»، «آموزش و پرورش»، «اقتصاد هوشمند» و «امنیت در شهرهای هوشمند» است.

گفتنی است؛ برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ویژه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص یارانه‌ نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *