رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل

سه شنبه, 7 آذر 1402
توسط 2 شرکت بزرگ آمریکایی راه‌اندازی شد؛

«کوانتوم» یک سرویس حمل‌ونقل چندوجهی و سریع

«کوانتوم» یک سرویس حمل‌ونقل چندوجهی است که برای حمل ترکیبی و سریع محموله‌های تجاری مانند کالاهای مصرفی، مواد غذایی و قطعات خودرو طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از پورتال خبری حمل‌و‌نقل ریلیRailway Supply، دو شرکت بزرگ حمل‌‌و‌نقل ریلی اعم از شرکت راه‌آهن آمریکایی  BNSF و شرکت ترابری و لجستیک آمریکایی  J.B. Huntیک سرویس جدیدی به نام «کوانتوم» را برای حمل‌‌و‌نقل محموله‌ها با سرعت بیشتر راه‌اندازی کردند.

این سرویس، از ترکیب مدهای مختلف حمل‌ونقل بر پایه راه‌آهن، جاده و دریا برای حمل محموله‌‌ها استفاده می‌‌‌کند.

مزیت «کوانتوم» این است که می‌تواند محموله‌ها را با سرعت بیشتری از طریق مسافت‌های طولانی حمل کند. این امر به دلیل استفاده از ترکیبی از چند مد حمل‌و‌نقلی است.

«کوانتوم» برای حمل محموله‌های تجاری مانند کالاهای مصرفی، مواد غذایی و قطعات خودرو طراحی شده است. این سرویس همچنین برای مشتریانی که حمل‌و‌نقل جاده‌ای را ترجیح می‌دهند، مناسب است.

تضمین 95 درصدی تحویل محموله‌ها در موعد مقرر

«کوانتوم» که از شبکه گسترده‌ای از کامیون‌ها و رانندگان استفاده می‌کند، با دقت بالای 95 درصد تضمین می‌کند که محموله‌های مشتریانش را در زمان مقرر و با دقت بالا تحویل دهد. با این روش، صاحبان کالا می‌توانند محموله‌های خود را یک روز زودتر تحویل بگیرند.

کوانتوم انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد

مطابق پیش‌بینی شرکت J.B. Hunt، سرویس «کوانتوم» می‌تواند انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا 60 درصد کاهش دهد که با برنامه‌های آنها برای استفاده بیشتر از کانتینر در حمل‌و‌نقل ترکیبی سازگار است.

شرکت راه‌آهن آمریکایی BNSF برای بهبود حمل‌و‌نقل کانتینری در جنوب کالیفرنیا سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت در حال ساخت یک پایانه جدید در بارستو-اینترنشنال است که به بنادر منطقه خدمات می‌دهد. این پایانه با سرویس جدید« کوانتوم» شرکت ترابری و لجستیک آمریکایی J.B. Hunt همسو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *