رسانه اقتصاد ترابری ایران

وزارت راه و شهرسازی

یکشنبه, 20 شهریور 1401
در نامه‌ای اعلام شد؛

پاداش وزیر راه به ایرلاین‌ها برای پروازهای اربعین

بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی شرکت‌های هواپیمایی داخلی که در پروازهای اربعین مشارکت کرده بودند، از پرداخت هزینه خدمات فرودگاهی به شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی امام معاف شدند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دستور داد که به‌منظور تقدیر از ایرلاین‌های داخلی برای فروش بلیت اربعین با نرخ مصوب در بازه زمانی اعلام شده (۱۵ تا ۳۰ شهریور)، همه شرکت‌های هواپیمایی از پرداخت هزینه خدمات فرودگاهی (نشست و برخاست) پروازهای اربعین به شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی امام معاف شوند.
در متن نامه رستم قاسمی با موضوع «معافیت پرداخت هزینه خدمات فرودگاهی همه پروازهای اربعین در بازه 15 الی 30 شهریور 1401» آمده است که طبق دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و حمایت از شرکت‌های هواپیمایی در این ماموریت مهم، همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی از پرداخت هزینه خدمات فرودگاهی (نشست و برخاست) پروازهای اربعین معاف هستند. به این ترتیب، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، باید اقدامات لازم را جهت اجرای این دستور در نظر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *