رسانه اقتصاد ترابری ایران

حوادث

شنبه, 10 دی 1401
جزئیات تصادف دو اتوبوس اعلام شد‎؛

تصادف در محدوه فرودگاه امام با 47 مصدوم و یک فوتی

ساعت ۷:۳۵ صبح امروز دو دستگاه اتوبوس در محدوده فرودگاه امام، ورودی اتوبان ساوه تصادف کردند که تاکنون یک فوتی و 47 نفر مصدوم داشته است و حال 11 نفر بدحال است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، ساعت ۷:۳۵ صبح امروز دو دستگاه اتوبوس در محدوده فرودگاه بین‌المللی امام، ورودی اتوبان ساوه تصادف کردند.

براساس اعلام جمعیت هلال‌احمر تهران، پس از اعلام این حادثه 4 تیم عملیاتی از رباط‌کریم و شهرری به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون یک فوتی و 11 نفر بدحال داشته است.

جواد صالحی، مدیرکل روابط‌عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام در گفت‎‌وگو با خبرنگار ترابران، اظهار کرد: «این تصادف براساس برخورد دو سرویس کارگران شهرک صنعتی حسن‌آباد در ورودی اتوبان ساوه بوده که یک جوان حدود 30 ساله فوت کرده و 47 نفر هم مصدوم از ناحیه دست و پا و سر داشته که به بیمارستان فیاض بخش شماره 2 منتقل شده است.»

او افزود: «همه عوامل فرودگاه اعم از حراست، پلیس راهور، امور شهری فرودگاه، اورژانس و آتش‌نشانی و همه پرسنل امدادی از اولین دقایق حادثه در صحنه حضور داشتند و ساعت 9 با جابه‌جایی ماشین‌ها، جاده کاملا باز شده است.»

مدیرکل روابط‌عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام با اشاره به ریختن گازوئیل در جاده، تصریح کرد: «برای پاک‌سازی محل نیاز به شست‌وشوی چندباره جاده هست که این مهم در حال انجام است.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *