رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل ریلی

یکشنبه, 12 شهریور 1402
در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران انجام می‌شود؛

برگزاری دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی در مهرماه

دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترابران، دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته 4 تا 7 مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه قرار بود که در مردادماه سال جاری برگزار شود اما به دلایلی تاریخ برگزاری آن به تعویق افتاد.

برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عبارت از اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته، افزایش و ارتقای تولیدات داخلی، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان است.

در این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد ریلی ایران است، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان، شرکت‌های اپراتور و اداره‌کننده، شرکت‌های مشاور و فناوری، شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های پژوهش و توسعه و موسسات آموزشی و تحقیقاتی حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه می‌تواند به شرکت‌های ریلی در برقراری ارتباط و شبکه‌سازی، معرفی محصولات و خدمات، رقابت و بررسی بازار، توسعه تجارت و صادرات، نوآوری و آخرین تکنولوژی‌ها، افزایش شناخت برند، آموزش و به‌روزرسانی دانسته‌ها، آشنایی با رقبا، بررسی روندها و چشم‌انداز صنعت و تبلیغات و بازاریابی کمک کند.

گفتنی است؛ ساعات بازدید از این نمایشگاه 9 صبح تا 16 بعد از ظهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *