رسانه اقتصاد ترابری ایران

دوشنبه, 16 اسفند 1400

بارش برف در ۳ محور مواصلاتی گیلان

مدیرکل حمل و نقل و راهداری گیلان، وی از بارش برف در دو محور سیاهکل – دیلمان و ویه – قوشه لانه خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و سیاهکل – دیلمان به پنج سانت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران،فریبرز مرادی  از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در محور اسالم – خلخال و محور پونل – خلخال برف می بارد.

وی از بارش برف در دو محور سیاهکل – دیلمان و ویه – قوشه لانه خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – حلخال و سیاهکل – دیلمان به پنج سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه الماس، کوهین و حیران، اضافه کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان بارش باران داریم.

مرادی، با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است، خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی از آماده باش ۵۷ راهدارخانه ثابت و سیار گیلان خبر داد و بیان کرد: ۵۴۲ نیروی راهداری در قالب ۶۰ اکیپ راهداری، ۵۷ اکیپ عملیاتی و سه اکیپ پشتیبانی در طرح راهداری زمستانی امسال فعال هستند.

 

منبع خبر:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *