رسانه اقتصاد ترابری ایران

سه شنبه, 17 خرداد 1401

چقدر کالا در بنادر موجود است؟

تا نیمه خرداد ۱۴۰۱ میزان موجودی کالاهای کانتینری در بنادر کشور معادل ۹۰ هزار و ۱۶۴ TEU، میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری ۶ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۸۱ تن و موجودی کالاهای اساسی ۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۴۴ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، میزان موجودی کالاهای کانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام، شهیدرجایی، ‌امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌فریدونکنار و آستارا تا ۱۶خردادماه سال جاری معادل ۹۰ هزار و ۱۶۴ TEU بوده است.

میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری تا نیمه خردادماه سال جاری در بندر امام معادل ۷ هزار و ۴۶۱ TEU، در بندر شهیدرجایی ۷۱ هزار و ۱۵۳ TEU، در بندر امیرآباد ۵۳۸ TEU، در بندر نوشهر ۳۴ TEU، در بندر انزلی ۷۹۷ TEU، در بندر شهیدباهنر ۴ TEU، در بندر بوشهر ۶ هزار و ۱۱۱ TEU، در بندر چابهار هزار و ۴۹ TEU، در بندر خرمشهر ۲ هزار و ۹۹۴ TEU، در بندر لنگه ۱۶ TEU و در بندر آبادان ۷ TEU بوده است.

موجودی کالاهای غیرکانتینری

میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری در ۱۳ بندر کشور شامل امام، شهیدرجایی، ‌امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌فریدونکنار و آستارا تا نیمه خردادماه سال ۱۴۰۱ معادل ۶ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۸۱ تن بوده است.

میزان موجودی کالاهای غیرکانتینری تا نیمه خردادماه ۱۴۰۱ در بندر امام معادل ۲ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۳۹۸ تن، در بندر شهیدرجایی ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۲۲ تن، در بندر امیرآباد ۴۲۳ هزار و ۷۴۴ تن، در بندر نوشهر ۱۷۷ هزار و ۸ تن، در بندر انزلی ۱۲۰ هزار و ۳۵۱ تن، در شهیدباهنر ۱۸ هزار و ۱۵۸ تن، در بندر بوشهر ۲۱ هزار و ۵۴۹ تن، در بندر چابهار ۸۱ هزار و ۸۹۹ تن، در بندر خرمشهر ۵۲ هزار و ۶۵ تن، در بندر لنگه ۴ هزار و ۲۲۸ تن، در بندر آبادان ۷ هزار و ۹۱۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۵۰ تن و در بندر آستارا ۲۶ هزار و ۶۹۹ تن بوده است.

موجودی کالاهای اساسی

میزان موجودی کالاهای اساسی در ۱۳ بندر کشور شامل بنادر امام، شهیدرجایی، ‌ امیرآباد، نوشهر، انزلی، شهیدباهنر، بوشهر، چابهار، خرمشهر، لنگه، آبادان، ‌ فریدونکنار و آستارا تا نیمه خردادماه سال ۱۴۰۱ معادل ۲ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۴۴ تن بوده است.

میزان موجودی کالاهای اساسی تا نیمه خردادماه ۱۴۰۱ در بندر امام معادل ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۶۴ تن، در بندر شهیدرجایی ۲۲ هزار و ۲۷۱ تن، در بندر امیرآباد ۳۳۱ هزار و ۸۲۶ تن، در بندر نوشهر ۱۶۷ هزار و ۷۰۱ تن، در بندر انزلی ۶۴ هزار و ۲۹۶ تن، در بندر شهیدباهنر ۲ هزار و ۸۸۰ تن، در بندر بوشهر ۲ هزار و ۴۲۹ تن، در بندر چابهار ۱۸ هزار و ۴۵۵ تن، در بندر خرمشهر ۸۲ تن، در بندر لنگه ۷۰ تن، در بندر فریدونکنار ۲۱ هزار و ۸۲۵ تن و در بندر آستارا ۲۲ هزار و ۴۶۳ تن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *