رسانه اقتصاد ترابری ایران

محیط زیست

چهارشنبه, 11 آبان 1401
در بهار 1402؛

همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» برگزار می‌شود

فراخوان همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» برای دریافت مقالات پژوهشگران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، همایش ملی «میراث فرهنگی و هنری سیراف در پهنه خلیج‌فارس» به همت معاونت پژوهشی پژوهشکده هنرِ فرهنگستان هنر و با همکاری انجمن علمی باستان‌شناسی ایران بهار سال آتی برگزار می‌شود.

گفتنی است دبیر علمی این همایش دکتر محمداسماعیل اسمعیلی جلودار بوده و مهلت ارسال چکیده مقالات تا 20 آذرماه سال جاری تعیین شده است.

خاطرنشان می‌سازد؛ پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در تحلیل و تبیین میراث فرهنگی و هنری سیراف در محورهای مطالعاتی «هنر، معماری و شهرسازی؛ باستان‌شناسی و علوم میان‌رشته‌ای؛ تعاملات و برهم‌کنش‌های درون و برون‌منطقه‌ای سیراف در حوزة راه آبی ابریشم؛ میراث فرهنگی ناملموس؛ خط، کتیبه و متون؛ چالش‌های مدیریت میراث فرهنگی منطقه؛ گردشگری فرهنگی و طبیعی؛ فرهنگ عامه، مردم‌شناسی و علوم اجتماعی» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

لازم به ذکر است که مقالات برگزیره این همایش علاوه بر ثبت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، در کتاب مجموعه مقالات این همایش هم منتشر می‌شود.

مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌گاه پژوهشکده هنر به نشانی aria.honar.ac.ir بخش «همایش‌ها» مراجعه کنند و یا با شماره 92-66956190 (داخلی ۱۲۱ یا ۱۱۲) و یا با شماره همراه ۰۹۳۹۱۹۱۲۸۷۷ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *