رسانه اقتصاد ترابری ایران

چهارشنبه, 22 تیر 1401

برگزاری نمایشگاه اینوترانس 2022 در برلین

نمایشگاه تجاری بین المللی اینوترانس (Innotrans) با محوریت فناوری در حوزه حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در شهر برلین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، نمایشگاه صنایع ریلی اینوترانس برلین از رویدادهای مهم این عرصه است که هر دوسال یکبار با هدف رونق کسب‌وکار و به‌روزرسانی اطلاعات با حضور بیش از 60 کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است: این نمایشگاه تجاری بین‌المللی پیشرو در زمینه فناوری حمل ریلی است و در فضایی به وسعت 200 هزار مترمربع، همه 42 سالن موجود در مرکز نمایشگاهی برلین را اشغال می‌کند.

خاطرنشان می‌سازد، در نمایشگاه امسال 3062 غرفه وجود دارد که مراسم افتتاحیه آن با حضور بیش از هزار مهمان مدعو از جوامع تجاری، سیاسی و رسانه‌ای برپا می‌شود.

براساس این گزارش، فناوری راه‌آهن، زیرساخت‌های راه‌آهن، حمل‌ونقل عمومی، فضای داخلی و ساخت تونل محورهای اصلی این تمایشگاه است و از دیگر ویژگی‌های این برنامه، برگزاری آن در فضای باز و مسیری به وسعت 3500 متر است که همه ملزومات مربوطه از واگن‌های تانک گرفته تا قطارهای پرسرعت به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین این نمایشگاه، فرصتی را در اختیار غرفه‌داران می‌گذارد که به صورت دیجیتالی مشارکت خود در نمایشگاه تجاری حاضر در محل خود را بیش از مدت زمان نمایشگاه با بسته رسانه‌ای گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *