رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل دریایی

یکشنبه, 7 خرداد 1402
پس از چند دهه فعالیت تخصصی در حوزه دریایی؛

«سیدمحمدجواد طباطبایی» جان به جان‌آفرین تسلیم کرد

سیدمحمدجواد طباطبایی، پیشکسوت صنعت حمل‌و‌نقل دریایی و بندری و رئیس کانون بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، سیدمحمدجواد طباطبایی، یکی از فعالان خوشنام، نیک‌اندیش، سختکوش و متخصص در حوزه حمل‌ونقل دریایی شب گذشته (6 خردادماه 1402) جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیدار حق شتافت.

سیدمحمدجواد طباطبایی که رئیس کانون بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی بود، در کارنامه خود سوابق درخشانی از جمله مدیرکل بندر بوشهر در دوران جنگ، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و… را داشت.

علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی درگذشت ایشان را به  خانواده محترمشان، جامعه دریایی و‌ بندری، پیشکسوتان، بازنشستگان و همکاران تسلیت گفت و اعلام کرد که بدون تردید، اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق میهن عزیز، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و خاطره تلاش‌های بی‌وقفه و سخت‌کوشی آن مرحوم همواره در یادها خواهد ماند.

گفتنی است؛ انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، اتحادیه مالکان کشتی ایران، انجمن بنادر ایران و دیگر تشکل‌های بخش خصوصی فعال در این حوزه نیز در پیامی فوت ایشان را تسلیت گفتند.

پایگاه خبری ترابران نیز درگذشت این کارشناس متخصص و خوشنام را به خانواده ایشان و جامعه دریایی کشور تسلیت می‌گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *