رسانه اقتصاد ترابری ایران

سه شنبه, 24 اسفند 1400

حضور پنج میلیون نفر گردشگر در هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: پیش بینی می شود سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی به هرمزگان سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، مهدی دوستی ظهر سه شنبه در رزمایش آغاز طرح ویژه کنترل ترافیک نوروزی در استان هرمزگان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه آبرو و افتخار برای کشور است و یکی از جاهایی را که خوشبختانه روزانه و هر ساعت می‌توانیم رزم میدانی آن‌ها و توفیق خدمت و شهادت را ببینیم، قطعا نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: اگر در این سال‌ها توفیقی در کاهش تصادفات صورت پذیرفته است، قطعا مرهون زحمات دستگاه‌های ‌های مختلف به ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها است.

استاندار هرمزگان بیان‌ کرد: سردار جعفری فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان، همه موضوعات را در بعد تامین امنیت با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کند و من از این بابت قدردان ایشان هستم.

دوستی عنوان‌ کرد: هرمزگان در نوروز پیش رو، با خیل عظیمی از مسافران در حدود بین سه تا پنج میلیون نفر روبرو خواهد بود و در این راستا روند اقدامات و نظارت‌ها باید تشدید شود.

وی با اشاره به لزوم تلاش در جهت کاهش حوادث جاده‌ای، گفت: در این راستا هدف مهمی داریم که به دنبال محقق کردن آن هستیم، تا بتوانیم 50 درصد حوادث و سوانح جاده‌ای را کاهش دهیم و قطعا همدلی بین دستگاه‌ها نعمتی است که می‌تواند در این راه ما را کمک کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس و نیروی انتظامی خط قرمز ما است و همیشه از این اقتدار دفاع کرده‌ایم و قطعا با برنامه‌هایی که سردار جعفری دارند و ما هم کنارشان هستیم، هوشمندسازی پلیس و تجهیز پلیس به ابزار و تجهیزات نوین را دنبال می‌کنیم تا هم نظارت بهتری انجام شود و هم بتوانیم گامی را در جهت داشتن پلیس هوشمند برداریم.

دوستی با اشاره به پیش بینی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان از دستگاه‌های فعال در طرح ویژه نوروز که در راستای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در این زمینه، هماهنگی خوبی میان نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط ایجاد شده و این امر نوید بخش آمادگی کامل برای فراهم کردن بستری مناسب جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان هرمزگان است.

وی افزود: هموطنان بسیاری از سراسر کشور، استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند و هرمزگان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است.

استاندار هرمزگان همچنین از همه هموطنان درخواست کرد؛ قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص سرعت مجاز را در مسافرت های جاده‌ای خود رعایت کنند تا عید نوروز زیبایی برای همگان رقم بخورد.

همچنین سردار غلامرضا جعفری فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان نیز در این مراسم، اظهارداشت: جا دارد تشکر کنم از زحمات همه دستگاه‌های خدمات رسان در طول سال 1400و خداقوت بگویم خدمت همکاران انتظامی، دستگاه‌های ‌امدادی و همه دستگاه‌هایی که در این میدان مقدس حضور دارند.

وی افزود: تلاش‌های بسیار خوبی با مدیریت جهادی و انقلابی مهندس دوستی استاندار محترم هرمزگان، در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی در استان انجام شد و با این مدیریت جهادی و انقلابی هم در بحث سیل و هم در بحث زلزله در استان هرمزگان، امدادرسانی خیلی خوبی انجام شد که از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان بیان‌کرد: واقعیت امر این است که خدمت در راستای امنیت، سلامت و نظم و آرامش مردم در امتداد وصایای شهدای عزیز است و شهدا ما را وصیت‌ کرده‌اند در همین مسیر خدمت‌گذاری قدم برداریم و امروز حضور شما در این رزمایش جلوه‌ای از تحقق وصایای شهدا است و برای خدمتگذاری به مردم کمر همت بسته‌اید و با یک تعامل بسیار خوب و ارزنده و وحدت، وفاق و همدلی آمادگی خود را برای خدمت هرچه بیشتر در ایام نوروز اعلام کرده‌اید.

 

 

منبع خبر:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *