رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل هوایی

چهارشنبه, 10 خرداد 1402
با ارتقای 23 پله‌ای؛

«ترکیش‌ایرلاینز» هشتمین هواپیمایی قدرتمند جهان شد

بر اساس تحقیقات موسسه بین‌المللی ارزیابی برند فاینانس (Brand Finance) به منظور شناسایی «قدرتمندترین برندهای هواپیمایی در سطح جهان» ترکیش ایرلاینز با کسب 78.1 امتیاز به رده هشتم دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از خبرگزاری آناتولی، بر اساس تحقیقاتی که توسط موسسه بین‌المللی ارزیابی برند فاینانس (Brand Finance)  برای شناسایی «قدرتمندترین برندهای هواپیمایی در سطح جهان» صورت گرفته است، خطوط هوایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز» با کسب 78.1 امتیاز به رده هشتم دست یافت.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی ترکیش ایرلاینز، این شرکت درحالی که در سال 2022 در رده سی‌و‌یکم قرار داشت با شتاب بیشتر بین 10 شرکت برتر جهان قرار گرفته است.

این موسسه که در زمینه رده‌بندی برندهای جهانی فعالیت دارد از سال 1996 تا کنون قصد ایجاد پلی بین بازاریابی و امور مالی را دارد.

احمد بولات، رئیس هیئت‌مدیره و کمیته اجرایی ترکیش ایرلاینز در این رابطه اظهار کرد: «مفتخریم که بین قدرتمندترین برندهای هواپیمایی در سطح جهان به رده هشتم رسیده‌ایم.»

وی با قدردانی از همکاران خود، افزود: «در مقایسه با سال 2022، خوشحالی خاصی را تجربه می‌کنیم که برند خود را 23 پله بالا برده‌ایم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *