رسانه اقتصاد ترابری ایران

فناوری

سه شنبه, 15 شهریور 1401
در بهمن ماه برای نخستین بار انجام می‌شود؛

برگزاری کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند

نخستین «کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند» ۵ و ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، با اخذ تاییدیه از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند برای نخستین بار بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کنفرانس میان‌رشته‌ای، ایجاد یک زمینه گفتمان مشترک بین محققان، مهندسان، متخصصان علاقه‌مند به حوزه فناوری‌های پیشرفته خودروهای هوشمند و سیستم‌های حمل‌و‌نقل هوشمند است.

این کنفرانس با اخذ تاییدیه از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) توانسته است از انتشارات بین‌المللی Springe، برای چاپ مقالات پذیرفته شده نهایی در یک مجموعه از Communications in Computer and Information Science (CCIS)  مجوز بگیرد.

علاوه بر آن، چکیده مقالات پذیرفته شده نهایی در DBLP، EI Compendex، INSPEC، SCImago، SCOPUS، zbMATH، و نیز آژانس علوم و تکنولوژی ژاپن (JST) و سامانه ثبت مجلات نروژ نیز نمایه خواهد شد.

محققان، اساتید، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان حوزه خودرو و هوش مصنوعی می‌توانند علاوه بر ارسال مقاله‌های خود، پیشنهادها و برنامه‌های خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند مستقر در دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شماره تلفن 64542501 یا  آدرس ایمیل aismartvehicle@aut.ac.ir  ارسال کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه این رویداد پذیرای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه، معرفی دستاوردها و… محققان، اساتید، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان این حوزه است.

علاقه‌مندان به شرکت در کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی و خودروی هوشمند برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه زمانبندی و ثبت نام، می‌توانند به وبگاه رسمی کنفرانس به آدرس  https://aismartvehicle.aut.ac.ir  مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *