رسانه اقتصاد ترابری ایران

حمل و نقل هوایی

جمعه, 4 شهریور 1401
مهرماه در منطقه‌آزاد انزلی انجام می‌شود؛

برگزاری نخستین نمایشگاه هوایی اتیکس در ایران

رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی (ATIX 2022)  برای نخستین بار در کشور در زمینه تکنولوژی و دستاوردهای صنعت هوایی با حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با این حوزه برگزار خواهد شدو

به گزارش پایگاه خبری ترابران، رویداد نوآوری و فناوری هوانوردی(ATIX 2022)  که در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مهر ماه سال 1401 برگزار می‌شود، نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه هوایی ایران است که در ساحل بندر انزلی دایر می‌شود. هدف اتیکس، گردهم‌آوری علاقه‌مندان و افراد متخصص حوزه هوایی و همچنین نمایش نوآوری‌ها و دستاوردهایی نظیر تاکسی هوایی است.

این رویداد، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوایی، سازمان منطقه آزاد انزلی، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و آژانس رویای طلایی شهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع هوایی بستری برای معرفی صنعت و فرهنگ هوانوردی عمومی، توسعه همکاری‌های صنعت هوایی به‌ویژه در حوزه‌های فناوری پیشرفته و دانش‌بنیان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این رویداد، امکان شبکه‌سازی و ایجاد یک رابطه طولانی‌مدت و سودمند دوطرفه با افراد متخصص در حوزه هوایی خواهند داشت. همچنین با استارت‌آپ‌های صنعت هوایی آشنا می‌شوند و امکان سرمایه‌گذاری در آنها را خواهند یافت.

از دیگر جاذبه‌های این رویداد، می‌توان به شرکت در مسابقات هیجان‌انگیز هوایی و آبی، بازدید از جت‌ها و نمایش‌های هوایی و … اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت مشارکت و حضور در این رویداد از طریق تماس با شماره‌های ۹۵-۲۲۴۱۴۱۹۰-۰۲۱ داخلی ۱۱۰۸ و ۱۱۰۹ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است؛ ابتدا قرار بود این رویداد در 8 شهریور ماه در منطقه آزاد انزلی برگزار شود اما پس از آن به‌دلیل برگزاری هرچه مطلوب‌تر و بهره‌گیری همه ذینفعان و جوامع هدف رویداد نوآوری و فناوری ATIX، رونمایی برخی دستاوردهای صنعت هوایی توسط کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان و احتمال شیوع بیماری کرونا در فصل اوج سفر، رویداد نامبرده به تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مهر ماه منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *