رسانه اقتصاد ترابری ایران

وزارت راه و شهرسازی

سه شنبه, 1 آذر 1401
امضای رئیسی پای استعفای رستم قاسمی؛

«افندی‌زاده» سرپرست وزارت راه شد

رئیس دولت بالاخره با استعفای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی موافقت و شهریار افندی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، ابراهیم رئیسی، رئیس‌ دولت نامه استعفای رستم قامسمی را امضا کرد و شهریار افندی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیسی‌ از تلاش‌های قاسمی در  دوران مسئولیتش در وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد و با آرزوی سلامتی با استعفای رستم قاسمی به‌دلیل تشدید بیماری، موافقت و ابراز امیدواری کرد که بتوان از توانمندی‌های او پس از بهبودی کامل استفاده کرد.

با پذیرش استعفای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رئیس‌ دولت آقای شهریار افندی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

گفتنی است؛ در شهریور ماه زمانی که رستم قاسمی برای گذراندن دوران نقاهت در خانه به سر می‌برد اخباری درباره رفت‌وآمد علی نیکزاد به منزل او و رایزنی برای جانشینی نیکزاد به گوش می‌رسید. علاو بر آن، پس از برکناری سعید محمد از سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد گمانه‌زنی‌ها برای معرفی ‌او به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی افزایش یافت. علاوه بر این افراد، نام مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. در آخرین گمانه‌زنی‌ها سخن از انتصاب مهرداد بذرپاش به میان آمده بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *