رسانه اقتصاد ترابری ایران

وزارت راه و شهرسازی

یکشنبه, 22 آبان 1401
حاشیه‌ها پررنگ شد؛

استعفای «رستم قاسمی» از شایعه تا واقعیت

پس از حواشی مختلف درباره وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم از بازداشت مشاورش گرفته تا افشای عکس‌های خصوصی، بار دیگر بحث استعفای قاسمی داغ شد و بر سر زبان‌ها افتاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترابران، در ادامه حواشی متعددی که از چند ماه گذشته درباره رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شدت گرفته است و همچنان ادامه دارد، اخبار گوناگونی در زمان‌های مختلف مبنی تصمیم وزیر راه بر استعفا از بدنه دولت منتشر شده است. در آخرین بار نیز امروز خبرگزاری تسنیم از زمزمه استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی خبر داد و نوشت که شنیده‌ها حاکی از آن است که قاسمی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفای خود را نیز تقدیم رئیس‌ دولت کرده است.

این در حالی است که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

همچنین اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با اعلام اینکه با پیگیری‌هایی که از منابع مختلف داشتم تا این لحظه استعفای وزیر راه و شهرسازی به‌صورت رسمی وصول نشده است.

گفتنی است؛ برخی از کارشناسان و افرادی که به بدنه وزارت راه و شهرسازی نزدیک هستند معتقدند که عده‌ای منتفعان هستند که مانع کناره‌گیری رستم قاسمی از وزارت طویل و عریض راه و شهرسازی با وجود بیماری‌های مختلف و زمینه‌ای او می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *