رسانه اقتصاد ترابری ایران

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

جمعه, 6 آبان 1401
از فردا صبح آغاز می‌شود؛

از سرگیری پروازهای لوفت‌هانزا به ایران                          

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: «طبق برنامه قبلی، از فردا (شنبه، 7 آبان) پروازهای لوفت‌هانزا به تهران که امروز لعو شده بود، دوباره از سرگرفته خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترابران، جمعه شب، سعید چلندری بر اساس اعلام نماینده لوفت‌هانزا گفت که پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا مطابق با برنامه قبلی از فردا صبح (شنبه، 7 آبان) از سرگرفته می‌شود.

او اعلام کرد که تا رسیدن کروی پروازی، خروجی پروازهای لوفت‌هانزا فردا، شنبه با ٨ ساعت تاخیر انجام می‌شود.

گفتنی است؛ صبح امروز اعلام شد که بر اثر پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ یک هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفت‌هانزا که از مبدأ تهران به مقصد فرانکفورت آلمان پرواز کرده بود، لوفت‌هانزا پروازهای خروجی و ورودی روز جمعه خود را در مسیر تهران- فرانکفورت ‌و برعکس لغو کرد.

گفتنی است در پی انتشار این خبر، پرواز شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در مسیر تهران- فرانکفورت امروز جمعه (۶ آبان) با اعلام این شرکت هواپیمایی به مسافران از مبدأ فرودگاه امام لغو شد.

همچنین این شرکت هواپیمایی پرواز شماره Lh۶۰۰ خود را از مبدأ فرانکفورت به تهران که قرار بود ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه امام خمینی شود، کنسل اعلام کرد.

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام درباره علت لغو پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به خبرنگار ترابران گفته بود: «14 ساعت پس از انجام پرواز بامداد روز پنج‌شنبه، یکی از کارمندان این شرکت در تماس تلفنی ضمن مطرح کردن ادعایی مبنی بر پیداشدن جسد یک مرد قسمت چرخ هواپیما، پروازهای روز پنج‌شنبه و جمعه خود را لغو کرد.»

او تصریح کرده بود: «این شرکت دلیل لغو پروازها را تکنیکال اعلام کرده و هنوز اطلاعیه‌ جدیدی برای لغو پروازهای بعدی نداشته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *