رسانه اقتصاد ترابری ایران

وزارت راه و شهرسازی

دوشنبه, 30 آبان 1401
احتمال برکناری وزیر راه در هفته آینده؛

«رستم» در راه نخواهد ماند

با سخنان معاون پارلمانی رئیس‌دولت مبنی بر جدی بودن تغییر در وزارت راه و شهرسازی و انجام این تغییر در هفته آینده، احتمال برکناری رستم قاسمی،‌ وزیر راه و شهرسازی از سکانداری این وزارتخانه به جای استعفا قوت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ترابران، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌دولت درباره صحبت‌های اخیر ابراهیم رئیسی درباره احتمال برخی تغییرات در دولت و اینکه «اصلاح به معنی عقب‌نشینی نیست»، به ایلنا گفت: «این یک امر طبیعی در همه دولت‌ها است و این‌گونه نیست که اگر مدیری در جایگاهی منصوب شد، تا پایان عمر دولت الزاماً در آن جایگاه حضور داشته باشد.»

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است یا خیر؟ اظهار کرد: «تغییر در وزارت راه و شهرسازی جدی است و به احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.»

در حالی که تاکنون خبرها از اسعفای وزیر راه و شهرسازی حکایت داشت اما حالا سخنان معاون پارلمانی رئیس‌دولت احتمال برکناری را به‌جای استعفا بیشتر کرده است.

گفتنی است که شنبه (28 آبان‌ماه)  یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی انتخاب مهرداد بذرپاش را به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه تکذیب کرد و به خبرنگار پایگاه خبری ترابران گفته بود: «فعلا سرپرستی برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب نشده است و رستم قاسمی هنوز در وزارتخانه حاضر است.»

این منبع آگاه در پاسخ به پرسش خبرنگار ترابران مبنی بر اینکه آیا رستم قاسمی از سمت خود استعفا کرده است یا خیر؟ بدون اینکه درباره استعفای قاسمی از سکانداری وزارت راه و شهرسازی سخنی بگوید، اعلام کرد: «هنوز حکم سرپرستی اعلام نشده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *