رسانه اقتصاد ترابری ایران

چهارشنبه, 13 اسفند 1399

داریوش امانی، رییس جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور شد

روز گذشته در طی حکمی توسط وزیر راه وشهرسازی، داریوش امانی به عنوان رئیس هیأت عامل و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای منصوب شد.

«محمد اسلامی» در حکم خود با استناد به صورت‌جلسه مجمع عمومی در چهارم اسفند ماه ۹۹ با اشاره به برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در سازمان راهداری در ۱۴ بند، افزود: پیگیری اجرای طرح جامع حمل ونقل در بخش جاده‌ای، ارتقای خدمات حمل و نقل مسافر به ویژه با رویکرد توسعه خدمات درب به درب و افزایش رضایت متقاضیان و ایجاد رقابت سالم و مبتنی بر توانمندسازی و ارتقای عملکرد شرکت‌های حمل ونقل با رویکرد برندسازی و درجه‌بندی آن‌ها مورد نظر است.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تاکید کرد: ایجاد و استقرار نظام برنامه محور برای اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری شبکه‌های شریانی با استفاده از سامانه داده محور مدیریت راه‌ها، ابنیه با هدف بهینه تخصیص منابع موجود، بهسازی، نگهداری برنامه محور شبکه راه‌های فرعی و روستایی با رویکرد توسعه متوازن سکونتگاه‌های روستایی کشور مد نظر است.

اسلامی در این حکم ادامه‌داد: بهبود فضای کسب و کار و تهیه و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های ایجاد رونق اقتصادی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با هدف جلب رضایت ذی‌نفعان، ارائه و پیگیری اجرای طرح‌های عملیاتی با رویکرد افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های حمل ونقل جاده‌ای کشور و ارتقای کیفیت ارائه خدمات از دیگر موارد است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه حکم انتصاب معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، بر برنامه‌ریزی و ساماندهی و تمرکز امور مربوط به سیستم‌های حمل ونقل هوشمند و ارتقای بهینه فرآیندهای موجود با استفاده از فن‌آوری نوین نیز تاکید کرد.

داریوش امانی پیش از این سوابق قائم مقامی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عضو هیات‌عامل و معاون حمل‌ونقل این سازمان، مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور، مدیرکلی دفتر حمل‌ونقل کالا، مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان‌های قم، اصفهان و هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *